Kawan2 ku :)

Google+ Followers

Friday, 27 December 2013

JUMAAT TERAKHIR DI PENGHUJUNG 2013

Salam Jumaat semua..Jumaat terakhir di tahun 2013..
Jumaat yang indah..penghulu segala hari..
Alhamdulillah masih diberi ruang untuk bersujud kepada yang Esa..

Kalau direnung2 kan..banyak yang da berlaku sepanjang tahun 2013..da sekelip mata je..dah sampai ke penghujung..cepat terasa masa tu berlalu..akhir zaman kate kan... 

Berakhir nya 2013 membuka lembaran baru di tahun 2014..meningkat nya umur..mendekatkan kita pada mati..
pe yang diharapkan tahun yang mendatang berubah lebih baik dari sebelum nya..semoga tahun 2013 yang akan berlalu ni membawa beribu pengajaran dan oengertian untuk kita semua

Untuk tahun 2014 ni pula..Fieza harapkan sama2 la kita berubah ke arah kebaikan..ingat..hari makin berlalu..usia makin meningkat..kubur semakin memanggil2..so di kesempatan yang ada ni..sama2 la kita dekatkan diri dengan Allah..semoga kita sentiasa berada di jalan Nya..aminnn



Thank sudi baca entry Fieza!!Like if kowang suke k :)

Thursday, 26 December 2013

SUBUH YANG INDAH

Alhamdulillah...tanggal 27 disember 2013..salam subuh d penghulu hari yang indah
Bersyukur sangat2 masih diberi kesempatan untuk melihat dunia..masih diberi nafas untuk menghadap yang EsA..
Kadang2 kite tak sedar kita da banyak lalai n lupa kan DIA yang kat atas sana yang sentiase menanti n merindukan hamba2 Nya yang sibuk merindukan makhluk nya yg x kekal atas dunia ni..banyak peluang yang d beri..banyak ruang kemaafan yang d bagi..jangan la kita sia2 kan nye..sentiase ingat dalam diri dunia hanya pinjaman..yang kekal menanti d akhirat sane..hidup kite pon belum tahu smpai bile..esok..lusa or tulat..bila gugur nya daun yg tertulis nama kite..nyawa d ambil juga
Untuk apa membazir air mata mengadu pada mnusia bile kite kecewa..sedang kan kite lupa sang pencipta..

Walau ape yang terjadi atas muka bumi ini..hanya skrip dari-Nya n kite hanya pelakon2 sahaja..yang diberi 1001 dugaan n cabaran untuk menilai tahap keimanan kite..

Masih belum terlambat untuk berubah..masih belum terlewat untuk bercinta dengan sang pencipta..
Alhamdulillah. .subuh yang indah memberi sedikit keinsafan seribu ketenangan..peringatan pada diri n sahabat2 blogger.. :')


Thank sudi baca entry Fieza!!Like if kowang suke k :)

Tuesday, 24 December 2013

penggila hello kitty!!!!weeee!!!!!

lama da tak merepek merapu meraban kat cini..hoho..
sebenor nye just nk share fieza dapat da barang baru hello kitty..yeaaaayyyyy!!!
bukan besar pon barang nye..kalkulator hello kitty je..kuang..kuang..kuang..
tpi jangan pndang benda kecik takde makne taw..kadang2 benda kecik pon da dapat buatkan seseorang tu happy bagai nak gila...
mcam fieza sekarang ni la..padahal benda tu da terjual berabad lama da..tapi bile dapat..happy semacam..hahaha..Alhamdulillah..masih mampu tersenyum.. (^_^*)

#psstttt...ni la dia barang nye..awesome!!!

comelkan..hehehe...tak tahu la sejak bila jadik si penggila hello kitty..sampai adik sendiri da pening kepala layan c kakak ni..
haha
pape pon pesanan fieza untuk diri sendiri & bloggers yang lain..
keep smile n find your own happiness..
jangan prejudis n bersangka buruk kat orang lain..walaupon benda tu kecik d mata kite..tapi besar nilai nye pada orang lain..
yang kedua..
tak kira la pe pon yang kite buat..buat dengan ati yang tenang dan ikhlas..senyum sentiase d bibir..insyaallah..hidup sentiase ceria..kite pon bahagia ngan mereka2 d sekeliling kite...
sekian

Thank sudi baca entry Fieza!!Like if kowang suke k :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...