Kawan2 ku :)

Google+ Followers

Saturday, 16 February 2013

BR1M!!!!!!

http://adfoc.us/?refid=130738
Money!!!
MONEY!!!
MONEY!!! 
Auuuuuwwww!!!!!! happy nye...duit masyuk!!!! al-maklum la...owg ngah menganggur ni..cmni la...poket pon kering kontang..haaa....tup2 dpt plak BR1M ni..alhamdulillah..
pucuk di cita..ulam mendatang..hahaha...  bak kate adik aku...bgai owg ngantuk di sorong kan bantal..ha.....memang elok sangat la tu...hahaha(da senyum bingai sampai ke telinge ni...:D) 
  awal2 dpat je petang tadi da kne pow da ngan mak aku...haha....bkn pow ape...g beli hadiah utk bezday maksu n adik pompuan aku tu....haisssshhh...ade je lubang nk kuar duit....cm taw2 je...tyme ni gak la nk smbut bezday same2...baru nk rase kaye ckit...penganggur cm aku ni mmg cmni kot...dpt duit cikit rase cm dpt beribu..hahaha...bukan pe...bersyukur name nye ni..kau ade???hihi

Dalam duk tunggu nak trime duit ni tadi sempat gak la tengok bagai2 reaksi mnusia...ade yg muke berlagak giler trime BR1M..dlm ati "ek eley..owg lain pon dpt la".nyampah plak tgok owang nak kerek2 ni..tp just cakap dlm aty jela...muke wat cool lg..xpasal2 sound kang,bertelo dahi..sape nk jawab...haaa..(taw takut..ngeee~~~~)
Ade gak la aku jmpe brape2 owg kwn zmn kanak2 Ribena dulu...tp msg2 wat cm x kenal...so aku layan kn jela...bukan nk kate sombong...tp...ak ni kan pemalu...(pemalu la sangat..hahaha).Nak tgur pon serba salah...yela,aku ni sape...masing2 da ade kerjaye..smbong la kan...lntak kowang la...smbong la ngan aku..dunia ni x kemane pon...pusing2 kat citu gak kau akn nmpk aku..hehhh (wat touching plak...ngekk!!)

Mak aku yang duk menunggu kat luar dewan plak 1 hal...nampak "DUDA" aku...baru nk tgur..mamat tu da bla...haiiissshhhh...mak ni kembalikan memori silam je...spoil mood!! hehehe...seb bek x jumpe...malas...xsuke n nyampah...wat semak otak je nk wtpe..tol x??huhu

Pape pon aku b'syukur sangat2 sebab p'mohonan BR1M aku lulus..kawan2 yang lain duk t'tunggu2 lagi..rezeki kan....in shaa Allah..akn ade untuk kowang...sabar ye...tp aku enjoy dulu..jangan marah...hehehe...


#Moral of de story...b'syukur la atas ape yang ade...ape yang diberi n ape yang kite trime....nak b'lagakke sombong ke...kite ni x kemane...same je...pe yang org lain dapat kite pon dapat...beza nye banyak ngan ckit...b'untung la kite sebab duk dalam negara Malaysia ni,gov msh mampu nak bantu rakyat...cer bayang kan kalo kite duk kat negara2 luar yang miskin..x payah g jauh la..tgok cth Indonesia & India sudah...susah nye kerajaan diowang smpai ade rakyat yang d tindas...so blaja2 la bsyukur ngan ape yang kite dapat rini..
~~~~Alhamdulillah~~~~
dlm aty pk gak....x bankrupt ke krajaan kalo slalu cmni...ngeekkk!!
  

Thank sudi baca entry Fieza!!Like if kowang suke k :)

6 comments:

chinta said...Reply To This Comment

wa..untung ler..huhuhu..tq 2 kerajaan..org memberi bek kita menerima..rugi tolak..huhu

fieza husain said...Reply To This Comment

hahahaha...untung x untung sangat la..dpt awal..habis pon awal dr yg len..huhu

TyhaLee said...Reply To This Comment

Tyha dapat jugak! Haha.

fieza husain said...Reply To This Comment

hahahaha...alhamdulillah..jom g shopping..hehe

my notes said...Reply To This Comment

alhamdulillah ... rezeki tuh ...

fieza husain said...Reply To This Comment

yup...alhamdulillah...rezeki tahun ni

Post a Comment

assalamualaikum..sawadikap..vanakem..hye..
kalau sudi..sila lah komen..
salam perkenalan
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...